Ustawienia plików cookie
Na naszych stronach internetowych używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam ulepszyć tę witrynę i Twoje doświadczenie użytkownika. Czy zgadzasz się na korzystanie ze wszystkich plików cookie?
Dostosuj

Warunki handlowe

  1. Postanowienia wstępne

    1. Niniejsze warunki handlowe (zwane dalej „Warunkami handlowymi ”) spółki FLOMAT s.r.o. z siedzibą w Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, numer identyfikacyjny: 05939585, wpisanej do Rejestru Handlowego prowadzonego przez Sąd Okręgowy w Ostrawie, Dział C, Wpis 69982 (zwanej dalej „ Sprzedawcą ”) regulowane są zgodnie z postanowieniami § 1751 ust. 1 ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny (dalej „ Kodeks cywilny ”) wzajemne prawa i obowiązki stron umowy powstałe w związku lub na podstawie umowy sprzedaży (dalej „ Umowa sprzedaży ”) zawartej pomiędzy sprzedawcą a inną osobą fizyczną (dalej „ Kupujący ”) za pośrednictwem sklepu internetowego sprzedającego. Sklep internetowy prowadzony jest przez Sprzedawcę na stronie internetowej znajdującej się pod adresem internetowym www.flomat.pl (zwanej dalej „ stroną internetową ”), za pośrednictwem interfejsu strony internetowej (zwanego dalej „ interfejsem sklepu internetowego ”).
    2. Postanowienia Regulaminu nie mają zastosowania w przypadkach, gdy osoba zamierzająca dokonać zakupu towarów od Sprzedawcy jest osobą prawną albo osobą fizyczną, która przy składaniu zamówienia działa w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej albo w ramach wykonywanego zawodu.
    3. Postanowienia odbiegające od warunków mogą być negocjowane w umowie kupna-sprzedaży. Odmienne postanowienia umowy kupna mają pierwszeństwo przed postanowieniami warunków handlowych.
    4. Postanowienia regulaminu stanowią integralną część umowy sprzedaży. Umowę kupna oraz warunki handlowe sporządzono w języku czeskim. Umowę kupna można zawrzeć w języku czeskim.
    5. Treść regulaminu może zostać zmieniona lub uzupełniona przez sprzedawcę. Niniejsze postanowienie nie ma wpływu na prawa i obowiązki powstałe w okresie obowiązywania poprzedniej wersji warunków.
  2. Konto użytkownika

    1. Po dokonaniu przez kupującego rejestracji na stronie internetowej, kupujący może uzyskać dostęp do swojego interfejsu użytkownika. Kupujący może składać zamówienia na towary za pośrednictwem swojego interfejsu użytkownika (zwanego dalej „ kontem użytkownika ”). Jeżeli interfejs internetowy sklepu na to pozwala, kupujący może zamówić towary bez konieczności rejestracji, bezpośrednio z poziomu interfejsu internetowego sklepu.
    2. Przy rejestracji na stronie internetowej oraz składaniu zamówienia, Kupujący zobowiązany jest do podania prawidłowych i prawdziwych danych. Kupujący zobowiązany jest do aktualizacji danych podanych na koncie użytkownika w przypadku ich zmiany. Dane podane przez Kupującego na koncie użytkownika oraz przy składaniu zamówienia, Sprzedawca uważa za prawidłowe.
    3. Dostęp do konta użytkownika zabezpieczony jest nazwą użytkownika i hasłem. Kupujący zobowiązany jest do zachowania poufności informacji niezbędnych do uzyskania dostępu do jego konta użytkownika.
    4. Kupujący nie jest upoważniony do zezwalania na korzystanie z konta użytkownika osobom trzecim.
    5. Sprzedawca ma prawo usunąć konto użytkownika, w szczególności jeżeli Kupujący nie korzysta ze swojego konta użytkownika przez okres dłuższy niż 12 miesięcy lub jeżeli Kupujący naruszy swoje zobowiązania wynikające z umowy sprzedaży (w tym regulaminu).
    6. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że konto użytkownika może nie być dostępne w sposób ciągły, w szczególności ze względu na konieczność konserwacji sprzętu i oprogramowania Sprzedawcy, lub konieczna konserwacja sprzętu i oprogramowania firm trzecich.
  3. Zawarcie umowy kupna

    1. Wszelkie prezentacje towarów zamieszczone w interfejsie internetowym sklepu mają charakter informacyjny i Sprzedawca nie jest zobowiązany do zawarcia umowy sprzedaży tych towarów. Postanowienia art. 1732 ust. 2 Kodeksu cywilnego nie stosuje się.
    2. Interfejs internetowy sklepu zawiera informacje o towarach, w tym ceny poszczególnych towarów. Ceny towarów podane są z uwzględnieniem podatku VAT i wszelkich opłat. Ceny towarów pozostają ważne tak długo, jak długo są wyświetlane w interfejsie internetowym sklepu. Postanowienie to nie ogranicza możliwości zawarcia przez sprzedającego umowy sprzedaży na warunkach negocjowanych indywidualnie.
    3. Na interfejsie internetowym sklepu można również znaleźć informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów. Informacje o kosztach związanych z pakowaniem i dostawą towarów podane w interfejsie internetowym sklepu dotyczą wyłącznie przypadków, gdy towary dostarczane są na terytorium Republiki Czeskiej.
    4. Aby złożyć zamówienie na towar Kupujący wypełnia formularz zamówienia w interfejsie internetowym sklepu. Formularz zamówienia zawiera w szczególności informacje o:
      1. dane identyfikacyjne kupującego – tytuł, imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, numer identyfikacyjny, numer identyfikacji podatkowej, adres e-mail i numer telefonu,
      2. zamówiony towar (kupujący „wkłada” zamówiony towar do elektronicznego koszyka zakupowego interfejsu internetowego sklepu),
      3. sposób zapłaty ceny zakupu towaru, informacje o żądanym sposobie dostarczenia zamówionego towaru oraz
      4. informacje o kosztach związanych z dostawą towaru (zwanych dalej łącznie „ zamówieniem ”).
    5. Przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy, Kupujący ma prawo sprawdzić i zmienić dane podane przez Kupującego w zamówieniu, co ma również na celu umożliwienie Kupującemu wykrycia i skorygowania błędów powstałych przy wprowadzaniu danych do zamówienia. Kupujący wysyła zamówienie do sprzedawcy poprzez kliknięcie przycisku „Zakończ zamówienie”. Informacje zawarte w zamówieniu sprzedawca uważa za prawidłowe. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca potwierdzi Kupującemu jego otrzymanie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Kupującego wskazany w interfejsie użytkownika lub w zamówieniu (zwany dalej „ adresem e-mail Kupującego ”).
    6. Sprzedający ma zawsze prawo, w zależności od rodzaju zamówienia (towary specjalne, towary wyprodukowane lub zmodyfikowane zgodnie z życzeniem kupującego, ilość towarów, wysokość ceny zakupu, szacowane koszty wysyłki), zażądać od kupującego dodatkowego potwierdzenia zamówienia (na przykład pisemnie lub telefonicznie).
    7. Stosunek umowny pomiędzy sprzedającym a kupującym powstaje z chwilą doręczenia potwierdzenia przyjęcia zamówienia (akceptacji), które sprzedający przesyła kupującemu pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej kupującego.
    8. Kupujący wyraża zgodę na wykorzystanie środków porozumiewania się na odległość przy zawieraniu umowy sprzedaży. Koszty poniesione przez Kupującego w związku z wykorzystaniem przez niego środków porozumiewania się na odległość w związku z zawarciem umowy sprzedaży (koszty połączenia internetowego, koszty połączeń telefonicznych) ponosi sam Kupujący.
  4. Cena produktu i warunki płatności

    1. Kupujący może zapłacić cenę towaru oraz wszelkie koszty związane z dostawą towaru zgodnie z umową kupna do sprzedawcy za pomocą metod wymienionych na stronie internetowej sprzedawcy w dziale „Wszystko o zakupach”.
    2. Wraz z ceną zakupu Kupujący zobowiązany jest zapłacić Sprzedającemu również koszty związane z opakowaniem i dostarczeniem towaru w uzgodnionej wysokości. Jeżeli wyraźnie nie wskazano inaczej, cena zakupu obejmuje również koszty związane z dostawą towaru.
    3. Sprzedawca nie wymaga od kupującego wpłaty depozytu lub innej podobnej płatności. Nie narusza to postanowień art. 4.6 Regulaminu dotyczące obowiązku zapłaty ceny zakupu towaru z góry.
    4. W przypadku płatności gotówką lub płatności przy odbiorze, cena zakupu jest płatna przy odbiorze towaru. W przypadku płatności bezgotówkowej cena zakupu płatna jest w terminie pięciu (5) dni roboczych od zawarcia umowy sprzedaży.
    5. W przypadku płatności bezgotówkowej Kupujący zobowiązany jest do zapłaty ceny zakupu towaru wraz ze wskazaniem zmiennego symbolu płatności. W przypadku płatności bezgotówkowej obowiązek zapłaty ceny kupna przez kupującego zostaje spełniony z chwilą zaksięgowania odpowiedniej kwoty na rachunku sprzedającego.
    6. Sprzedawca ma prawo, w szczególności w przypadku, gdy Kupujący nie udzieli dodatkowego potwierdzenia zamówienia (art. 3.6), żądać zapłaty całej ceny zakupu przed wysłaniem towaru Kupującemu. Postanowienia art. 2119 ust. 1 Kodeksu cywilnego nie stosuje się.
    7. Wszelkie rabaty na towary udzielane kupującemu przez sprzedawcę nie mogą być ze sobą łączone.
    8. Jeżeli jest to przyjęte w obrocie handlowym lub stanowią tak powszechnie obowiązujące przepisy prawa, sprzedawca wystawi kupującemu dokument podatkowy - fakturę z tytułu płatności dokonanych na podstawie umowy sprzedaży. Sprzedawca jest podatnikiem podatku od wartości dodanej. Dokument podatkowy - faktura wystawiana jest przez sprzedawcę kupującemu po zapłaceniu ceny towaru i dołączana w formie drukowanej do towaru. Na prośbę kupującego sprzedawca prześle dokument podatkowy - fakturę w formie elektronicznej na adres elektroniczny kupującego.
  5. Odstąpienie od umowy kupna

    1. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że zgodnie z postanowieniami § 1837 Kodeksu cywilnego nie można odstąpić m.in. od umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów, które zostały zmodyfikowane według życzenia Kupującego lub przeznaczone dla jego osoby, umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów ulegających szybkiemu zepsuciu, a także towarów, które po dostarczeniu zostały nieodwracalnie zmieszane z innymi towarami, umowy sprzedaży dotyczącej dostawy towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które Kupujący wyjął z opakowania i nie można ich zwrócić ze względów higienicznych, umowy sprzedaży dotyczącej dostawy nagrania dźwiękowego lub wizualnego albo programu komputerowego, jeżeli oryginalne opakowanie zostało naruszone, umowy sprzedaży dotyczącej dostawy gazet, periodyków lub czasopism, umowy sprzedaży dotyczącej zakwaterowania, transportu, gastronomii lub korzystania z czasu wolnego, jeżeli Sprzedawca świadczy te usługi w określonym terminie oraz umowy sprzedaży dotyczącej dostawy treści cyfrowych, jeżeli nie zostały one dostarczone na nośniku materialnym i zostały dostarczone za uprzednią wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a Sprzedawca poinformował o tym Kupującego przed zawarciem umowy. Kupującemu, że w takim przypadku nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy.
    2. Chyba że jest to przypadek określony w art. 5.1 Regulaminu lub w innym przypadku, gdy od umowy sprzedaży nie można odstąpić, Kupujący ma prawo, zgodnie z postanowieniami § 1829 ust. 1 Kodeksu cywilnego, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje w terminie czternastu (14) dni od dnia otrzymania towaru, a jeżeli przedmiotem umowy sprzedaży jest kilka rodzajów towarów lub dostawa kilku części, termin ten biegnie od dnia otrzymania ostatniej dostawy towarów. Odstąpienie od umowy sprzedaży należy wysłać do sprzedawcy w terminie wskazanym w zdaniu poprzednim. W celu odstąpienia od umowy sprzedaży Kupujący może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy udostępnionego przez Sprzedającego, który stanowi załącznik do regulaminu. Kupujący może przesłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna m.in. na adres siedziby sprzedającego lub na adres poczty elektronicznej sprzedającego info@flomat.cz.
    3. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z art. 5.2 Regulaminu umowa kupna ulega rozwiązaniu od początku. Towar musi zostać zwrócony sprzedawcy w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia od umowy ze sprzedawcą. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy sprzedaży, ponosi on koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedawcy, także w przypadkach, gdy ze względu na swój charakter towar ten nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą.
    4. W przypadku odstąpienia od umowy zgodnie z art. 5.2 Regulaminu, Sprzedawca zwróci środki pieniężne otrzymane od Kupującego w terminie czternastu (14) dni od dnia odstąpienia przez Kupującego od umowy sprzedaży, w taki sam sposób, w jaki Sprzedawca otrzymał je od Kupującego. Sprzedawca ma również prawo dokonać zwrotu świadczenia spełnionego przez Kupującego za zwrotem towaru przez Kupującego lub w inny sposób, jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę i nie poniesie z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. Jeżeli Kupujący odstąpi od umowy sprzedaży, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu otrzymanych środków, dopóki Kupujący nie zwróci Towaru lub nie udowodni, że odesłał Towar Sprzedawcy.
    5. Sprzedawca ma prawo jednostronnie zaliczyć roszczenie o naprawienie szkody wyrządzonej towarowi na poczet roszczenia kupującego o zwrot ceny kupna.
    6. Do chwili odbioru towaru przez Kupującego, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w każdym czasie. W takim przypadku sprzedawca zwróci kupującemu cenę zakupu bez zbędnej zwłoki, przelewem bankowym na rachunek wskazany przez kupującego.
    7. Jeżeli wraz z towarem kupującemu przekazano prezent, umowa darowizny między sprzedającym a kupującym zostaje zawarta z zastrzeżeniem warunku rozwiązania, zgodnie z którym w razie odstąpienia od umowy sprzedaży przez kupującego umowa darowizny dotycząca takiego prezentu traci moc, a kupujący jest zobowiązany zwrócić sprzedającemu przekazany prezent wraz z towarem.
  6. Transport i dostawa towaru

    1. Jeżeli sposób transportu został ustalony na podstawie specjalnego życzenia kupującego, kupujący ponosi ryzyko i wszelkie dodatkowe koszty związane z tym sposobem transportu.
    2. Jeżeli na podstawie umowy sprzedaży sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć towar do miejsca wskazanego przez kupującego w zamówieniu, kupujący zobowiązany jest odebrać towar w chwili dostawy.
    3. Jeżeli z przyczyn leżących po stronie Kupującego zajdzie konieczność powtórnego dostarczenia towaru lub dostarczenia go w inny sposób niż określono w zamówieniu, Kupujący zobowiązany jest do zapłaty kosztów związanych z powtórnym dostarczeniem towaru, odpowiednio. koszty związane z inną metodą dostawy.
    4. Przy odbiorze towaru od przewoźnika Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan opakowania towaru i w razie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń niezwłocznie zawiadomić o tym przewoźnika. Jeżeli okaże się, że opakowanie jest uszkodzone, co wskazuje na nieuprawnioną ingerencję w przesyłkę, kupujący nie musi przyjmować przesyłki od przewoźnika.
    5. Dodatkowe prawa i obowiązki stron podczas transportu towarów mogą być regulowane przez specjalne warunki dostawy sprzedawcy, jeśli zostały przez niego wydane.
  7. Prawa wynikające z wadliwego wykonania

    1. Prawa i obowiązki stron umowy dotyczące uprawnień z tytułu wadliwego wykonania regulują właściwe przepisy powszechnie obowiązujące (w szczególności przepisy §§ 1914-1925, §§ 2099-2117 i §§ 2161-2174 Kodeksu cywilnego).
    2. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego za to, że towar przy odbiorze jest wolny od wad. W szczególności sprzedawca odpowiada wobec kupującego za to, że w momencie przejęcia towaru przez kupującego:
      1. towar ma właściwości uzgodnione przez strony, a w przypadku braku umowy ma takie właściwości, które sprzedający lub producent opisał lub których kupujący oczekiwał ze względu na charakter towaru i na podstawie opinii sprzedającego lub producenta reklama producenta,
      2. towar nadaje się do celu, który sprzedający oświadcza o jego przeznaczeniu lub do jakiego zwykle używa się tego rodzaju towarów,
      3. jakość lub wykonanie towaru odpowiada zamówionej próbce lub wzorowi, jeżeli jakość lub wykonanie zostało ustalone na podstawie zamówionej próbki lub wzoru,
      4. jest towarem w odpowiedniej ilości, miary lub wagi i
      5. towar odpowiada wymaganiom przepisów prawa.
    3. Postanowienia, o których mowa w art. 7.2 Regulaminu nie stosuje się do towarów sprzedawanych po cenie niższej z powodu wady, z powodu której uzgodniono niższą cenę, do zużycia towarów spowodowanego ich normalnym użytkowaniem, do towarów używanych z powodu wady odpowiadającej stopniowi użytkowania lub zużycia, jakie towary miały w chwili przejęcia przez kupującego, lub jeżeli wynika to z charakteru towarów.
    4. Jeśli wada ujawni się w ciągu sześciu miesięcy od otrzymania, uważa się, że towar był już wadliwy w momencie odbioru.
    5. Roszczenia z tytułu wad prawnych Kupujący składa u Sprzedawcy pod adresem jego siedziby, pod którym może zgłosić reklamację w zakresie asortymentu sprzedawanego towaru, ewentualnie także w siedzibie lub miejscu prowadzenia działalności gospodarczej. Za chwilę wniesienia reklamacji uważa się chwilę, w której sprzedawca albo inny przedsiębiorca wskazany do naprawy towaru odebrał od kupującego reklamowany towar.
    6. Pozostałe prawa i obowiązki stron związane z odpowiedzialnością sprzedawcy za wady mogą być uregulowane w trybie reklamacyjnym sprzedawcy.
  8. Inne prawa i obowiązki stron umowy

    1. Kupujący nabywa własność towaru, płacąc pełną cenę zakupu towaru.
    2. W stosunku do kupującego sprzedający nie jest związany żadnymi kodeksami postępowania w rozumieniu postanowień § 1826 ust. 1 lit. e) Kodeksu Cywilnego.
    3. Pozasądowe rozpatrywanie reklamacji kupujących zapewnia sprzedawca za pośrednictwem adresu elektronicznego info@flomat.cz. Sprzedawca prześle informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji kupującego na adres e-mail kupującego.
    4. Sprzedawca uprawniony jest do sprzedaży towarów na podstawie licencji handlowej. Kontrole zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej przeprowadza właściwy urząd ds. zezwoleń na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie swoich kompetencji. Nadzór nad obszarem ochrony danych osobowych sprawuje Urząd Ochrony Danych Osobowych. Czeska Inspekcja Handlowa w określonym zakresie sprawuje między innymi nadzór nad przestrzeganiem ustawy nr 103/2013. 634/1992 Dz.U. o ochronie konsumentów, ze zmianami.
    5. Kupujący przyjmuje niniejszym ryzyko zmiany okoliczności w rozumieniu § 1765 ust. 2 Kodeksu Cywilnego.
  9. Ochrona danych osobowych

    1. Ochronę danych osobowych Kupującego będącego osobą fizyczną reguluje ustawa z dnia 29.08.2014 r. 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych, ze zmianami.
    2. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych: tytuł, imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy, numer identyfikacyjny, numer identyfikacji podatkowej, adres e-mail, numer telefonu oraz numer rachunku bankowego (dalej jako „ dane osobowe ").
    3. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedającego w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy sprzedaży oraz w celu prowadzenia konta użytkownika. Jeżeli Kupujący nie wybierze innej opcji, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę również w celu przesyłania Kupującemu informacji i komunikatów handlowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w całości zgodnie z niniejszym artykułem nie jest warunkiem, który sam w sobie uniemożliwiałby zawarcie umowy sprzedaży.
    4. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do podawania swoich danych osobowych (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, przy składaniu zamówienia za pośrednictwem interfejsu internetowego sklepu) zgodnie z prawdą i że jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o każdej zmianie swoich danych osobowych.
    5. Sprzedawca może powierzyć przetwarzanie danych osobowych kupującego osobie trzeciej jako podmiotowi przetwarzającemu. Dane osobowe kupującego mogą być w minimalnym zakresie przekazywane osobom zajmującym się transportem towarów (np. Česká pošta, sp., PPL CZ s.r.o., Uloženka s.r.o., itp.) postępów w realizacji zamówienia (np. Heureka Shopping s.r.o., Seznam.cz, as itp.) w minimalnym zakresie (z reguły tylko adres elektroniczny kupującego). Poza wymienionymi osobami dane osobowe nie będą przekazywane przez sprzedającego osobom trzecim bez uprzedniej zgody kupującego.
    6. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas nieokreślony. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.
    7. Kupujący potwierdza, że ​​podane dane osobowe są prawdziwe i został poinformowany, że podanie danych osobowych jest dobrowolne.
    8. Jeżeli Kupujący uważa, że ​​Sprzedawca lub podmiot przetwarzający (art. 9.5) przetwarza jego dane osobowe w sposób naruszający ochronę życia prywatnego i osobistego Kupującego lub z naruszeniem prawa, w szczególności jeżeli dane osobowe są niedokładne w świetle celu ich przetwarzania, może on:
      1. poproś sprzedawcę lub przetwórcę o wyjaśnienie,
      2. zażądać od sprzedawcy lub przetwórcy wyeliminowania powstałej w ten sposób sytuacji.
    9. Jeżeli kupujący zażąda informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych, sprzedający ma obowiązek udzielić mu tych informacji. Sprzedający ma prawo żądać rozsądnej zapłaty nieprzekraczającej kosztów niezbędnych do udzielenia informacji za udzielenie informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim.
  10. Wysyłania wiadomości handlowych i przechowywania plików cookies

    1. Kupujący wyraża zgodę na przesyłanie informacji związanych z towarami, usługami lub działalnością sprzedającego na adres e-mail kupującego, wiadomości SMS na numer telefonu kupującego, a ponadto wyraża zgodę na przesyłanie przez sprzedającego wiadomości handlowych na adres e-mail kupującego.
    2. Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie tzw. pliki cookie na swoim komputerze. W przypadku, gdy zakup na stronie internetowej może zostać dokonany i zobowiązania sprzedawcy wynikające z umowy sprzedaży mogą zostać spełnione bez konieczności przechowywania tzw. plików cookies na komputerze Kupującego, Kupujący może w każdej chwili cofnąć zgodę udzieloną zgodnie z poprzednim zdaniem.
  11. Dostawa

    1. Kupujący może zostać dostarczony na adres e-mail podany w jego koncie użytkownika lub wskazany przez kupującego w zamówieniu.
  12. Postanowienia końcowe

    1. Niniejsze warunki, łącznie z ich częściami, obowiązują od dnia 4 lutego 2019 r. i anulują poprzednią wersję warunków, łącznie z ich częściami, i są dostępne w siedzibie spółki lub w formie elektronicznej na stronie internetowej sprzedawcy.
    2. Jeżeli stosunek prawny ustanowiony na mocy umowy sprzedaży zawiera element międzynarodowy (zagraniczny), wówczas strony uzgadniają, że stosunek ten podlega prawu czeskiemu. Nie narusza to uprawnień kupującego wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
    3. Wszelkie spory między sprzedającym i kupującym można rozstrzygać również na drodze pozasądowej. W takim przypadku kupujący będący konsumentem może skontaktować się z podmiotem pozasądowego rozstrzygania sporów, np. Czeską Inspekcją Handlową ( http://www.coi.cz/ ) lub rozstrzygnąć spór online za pośrednictwem wyznaczonej platformy ODR ( https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm ). Więcej informacji na temat pozasądowego rozstrzygania sporów można znaleźć na stronie internetowej Czeskiej Inspekcji Handlowej ( http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/ ). Przed przystąpieniem do pozasądowego rozwiązania sporu sprzedawca zaleca kupującemu skontaktowanie się ze sprzedawcą w celu rozwiązania sytuacji.
    4. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu jest lub stanie się nieważne lub nieskuteczne, nieważne postanowienie zostanie zastąpione postanowieniem, którego znaczenie będzie najbardziej zbliżone do znaczenia nieważnego postanowienia. Nieważność lub bezskuteczność jednego postanowienia nie wpływa na ważność pozostałych postanowień. Zmiany i uzupełnienia umowy sprzedaży lub warunków umowy wymagają formy pisemnej.
    5. Umowa kupna, łącznie z warunkami i postanowieniami, jest archiwizowana przez sprzedawcę w formie elektronicznej i nie jest dostępna.
    6. Załącznik do regulaminu zawiera wzór formularza odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.
    7. Dane kontaktowe Sprzedawcy: adres dostawy FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, Czechy, adres e-mail info@flomat.cz, telefon +420 733 641 461.

Wzór formularza odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

Wypełnij ten formularz i odeślij go tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży.

Wzór dokumentu Odstąpienie konsumenta od umowy sprzedaży ( ott , docx , pdf ).