Przed przystąpieniem do reklamacji zalecamy skontaktowanie się z nami i opisanie problemu z produktem. Udzielimy Ci pełnej i profesjonalnej informacji oraz damy znać, czy rzeczywiście jest to wada i czy nie ma możliwości jej samodzielnego usunięcia. Jeśli rzeczywiście jest to wada, zalecamy rozpoczęcie procedury reklamacyjnej.
Nie odpowiadamy za wady w następujących przypadkach:
Możesz skorzystać z prawa do wadliwego wykonania w ciągu 24 miesięcy od przejęcia towaru. W przypadku towarów używanych termin dochodzenia praw z tytułu nienależytego wykonania może zostać skrócony do 12 miesięcy, skrócenie terminu zostanie wskazane w potwierdzeniu wykonania zobowiązań z tytułu nienależytego wykonania lub na dokumencie sprzedaży.
W przypadku wymiany towaru w ramach reklamacji nie obowiązuje nowy termin na wykonanie uprawnień z tytułu wadliwego wykonania! Okres kończy się 24 miesiące po otrzymaniu pierwszego towaru.
Decyzję w sprawie reklamacji podejmiemy niezwłocznie, w bardziej skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego czasu nie wlicza się czasu, w którym wada musi zostać oceniona przez rzeczoznawcę. W celu opisu wady, identyfikacji towaru oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego ( ott ,docx , pdf ), do którego należy dołączyć kopię faktury (dokument podatkowy) lub prawidłowo wypełniony oraz potwierdzoną kartę gwarancyjną.
Niezwłocznie po przyjęciu reklamacji prześlemy Państwu pisemne potwierdzenie, w którym podamy datę i miejsce reklamacji, charakterystykę domniemanej wady, preferowany przez Państwa sposób rozpatrzenia reklamacji oraz sposób, w jaki poinformować Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.
Jeżeli jesteś konsumentem, reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 30 dni kalendarzowych.
Jeżeli nie jesteś konsumentem postaramy się rozpatrzyć reklamację w jak najkrótszym czasie.
Reklamowany towar można oddać osobiście pod adresem FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 lub wysłać go na adres FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka. Aby opisać wadę, zidentyfikować towar oraz preferowany sposób załatwienia reklamacji, prosimy o skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego ( odt ,docx , pdf ), do którego należy dołączyć kopię faktury (dokumentu podatkowego) lub prawidłowo wypełniony i potwierdzony certyfikat gwarancyjny.
Koszty związane z transportem towaru do nas i z powrotem zostaną Ci zwrócone, jeśli zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
Uwaga, możesz zwrócić koszty tylko w rozsądnej wysokości ze względu na charakter towaru (np. koszty wysyłki, a nie usługi taksówkowej).
Reklamowany towar należy odebrać w ciągu 30 dni od rozpatrzenia reklamacji. Jeśli nie odbierzesz towaru w tym terminie, jesteśmy uprawnieni do naliczenia rozsądnej opłaty za przechowywanie lub do samodzielnej sprzedaży towaru na Twój koszt. Powiadomimy Cię jednak z wyprzedzeniem o tej procedurze i, jeśli to konieczne, zapewnimy rozsądny dodatkowy termin na odbiór towarów.
Żadne prawa konsumenckie nie mają zastosowania do prezentów, które są dostarczane bezpłatnie. Takie towary spełniają warunki Umowy podarunkowej i wszystkie standardy zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem Republiki Czeskiej.