Ustawienia plików cookie
Na naszych stronach internetowych używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne, podczas gdy inne pomagają nam ulepszyć tę witrynę i Twoje doświadczenie użytkownika. Czy zgadzasz się na korzystanie ze wszystkich plików cookie?
Dostosuj

Reklamacje towarów

Przed przystąpieniem do reklamacji zalecamy skontaktowanie się z nami i opisanie problemu z produktem. Udzielimy Ci pełnej i profesjonalnej informacji oraz damy znać, czy rzeczywiście jest to wada i czy nie ma możliwości jej samodzielnego usunięcia. Jeśli rzeczywiście jest to wada, zalecamy rozpoczęcie procedury reklamacyjnej.

Kiedy nie można złożyć reklamacji

Nie odpowiadamy za wady w następujących przypadkach:

  • jeżeli towar był już wadliwy w chwili odbioru i wynegocjowano rabat,
  • jeżeli towar był używany, a wada odpowiadała zużyciu lub zużyciu, jakie miał towar w momencie jego otrzymania,
  • jeżeli wada powstała w wyniku zużycia będącego wynikiem normalnego użytkowania albo wynika z charakteru rzeczy (np. upływ terminu przydatności do użycia),
  • jeżeli wada została spowodowana przez Ciebie i wynikła z niewłaściwego użytkowania, przechowywania, niewłaściwej konserwacji, Twojej ingerencji lub uszkodzenia mechanicznego,
  • jeżeli wada powstała w wyniku zdarzenia zewnętrznego, na które nie mamy wpływu (np. trzęsienie ziemi, katastrofa lotnicza itp.).

Termin na złożenie reklamacji

Możesz skorzystać z prawa do wadliwego wykonania w ciągu 24 miesięcy od przejęcia towaru. W przypadku towarów używanych termin dochodzenia praw z tytułu nienależytego wykonania może zostać skrócony do 12 miesięcy, skrócenie terminu zostanie wskazane w potwierdzeniu wykonania zobowiązań z tytułu nienależytego wykonania lub na dokumencie sprzedaży.

W przypadku wymiany towaru w ramach reklamacji nie obowiązuje nowy termin na wykonanie uprawnień z tytułu wadliwego wykonania! Okres kończy się 24 miesiące po otrzymaniu pierwszego towaru.

Termin i tryb rozpatrzenia reklamacji

Decyzję w sprawie reklamacji podejmiemy niezwłocznie, w bardziej skomplikowanych przypadkach w ciągu trzech dni roboczych. Do tego czasu nie wlicza się czasu, w którym wada musi zostać oceniona przez rzeczoznawcę. W celu opisu wady, identyfikacji towaru oraz preferowanego sposobu rozpatrzenia reklamacji skorzystaj z naszego formularza reklamacyjnego ( ott ,docx , pdf ), do którego należy dołączyć kopię faktury (dokument podatkowy) lub prawidłowo wypełniony oraz potwierdzoną kartę gwarancyjną.

Niezwłocznie po przyjęciu reklamacji prześlemy Państwu pisemne potwierdzenie, w którym podamy datę i miejsce reklamacji, charakterystykę domniemanej wady, preferowany przez Państwa sposób rozpatrzenia reklamacji oraz sposób, w jaki poinformować Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Jeżeli jesteś konsumentem, reklamacja zostanie rozpatrzona w ustawowym terminie 30 dni kalendarzowych.

Jeżeli nie jesteś konsumentem postaramy się rozpatrzyć reklamację w jak najkrótszym czasie.

Sposoby dostawy reklamowanego towaru

Reklamowany towar można oddać osobiście pod adresem FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 lub wysłać go na adres FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka. Aby opisać wadę, zidentyfikować towar oraz preferowany sposób załatwienia reklamacji, prosimy o skorzystanie z naszego formularza reklamacyjnego ( odt ,docx , pdf ), do którego należy dołączyć kopię faktury (dokumentu podatkowego) lub prawidłowo wypełniony i potwierdzony certyfikat gwarancyjny.

Koszty wysyłki

Koszty związane z transportem towaru do nas i z powrotem zostaną Ci zwrócone, jeśli zostaną spełnione łącznie następujące warunki:

  • roszczenie będzie uzasadnione,
  • złożyć wniosek o zwrot niezbędnych kosztów związanych z transportem reklamowanego towaru i udokumentować wysokość kosztów na piśmie (pokwitowanie opłaty pocztowej, list przewozowy itp.).

Uwaga, możesz zwrócić koszty tylko w rozsądnej wysokości ze względu na charakter towaru (np. koszty wysyłki, a nie usługi taksówkowej).

Termin odbioru reklamowanego towaru

Reklamowany towar należy odebrać w ciągu 30 dni od rozpatrzenia reklamacji. Jeśli nie odbierzesz towaru w tym terminie, jesteśmy uprawnieni do naliczenia rozsądnej opłaty za przechowywanie lub do samodzielnej sprzedaży towaru na Twój koszt. Powiadomimy Cię jednak z wyprzedzeniem o tej procedurze i, jeśli to konieczne, zapewnimy rozsądny dodatkowy termin na odbiór towarów.

Prezenty

Żadne prawa konsumenckie nie mają zastosowania do prezentów, które są dostarczane bezpłatnie. Takie towary spełniają warunki Umowy podarunkowej i wszystkie standardy zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem Republiki Czeskiej.