Strony internetowe znajdujące się pod adresem internetowym www.flomat.cz, www.gumera.cz lub www.koberec.cz (zwane dalej „ stroną internetową ”) przeznaczone są dla użytkowników tych stron internetowych oraz wszystkich potencjalnych klientów firmy FLOMAT s.r.o., z siedzibą w Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka, REGON 05939585, wpisanej do Rejestru Handlowego przy Sądzie Okręgowym w Ostrawie, Dział C, Wpis 69982 (zwanej dalej „ Sprzedawcą ”), do których wspomniana firma stara się dotrzeć za pomocą kampanii reklamowych i marketingowych (zwanych dalej „ Klientem ”).
Z uwagi na dużą liczbę i różnorodność indywidualnych kampanii reklamowych lub marketingowych, Sprzedawca pragnie poinformować swoich Klientów, że wiążące ceny poszczególnych produktów podane są wyłącznie na stronie internetowej. Ceny publikowane na wyżej wymienionych stronach internetowych w chwili potwierdzenia zamówienia złożonego przez Klienta przez Sprzedawcę (zazwyczaj w formie potwierdzającego e-maila lub wiadomości SMS wysłanej do Klienta) są cenami wiążącymi.
W przypadku banerów, billboardów, reklam telewizyjnych lub reklamowych w mediach drukowanych może wystąpić błąd w przekazywaniu danych (np. nieaktualne ceny itp.) pomiędzy sprzedającym jako zleceniodawcą a naszymi kontrahentami, którzy przetwarzają reklama dla nas, która nie została spowodowana działaniami ze strony sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy typograficzne lub inne błędy w przekazach reklamowych, niezależnie od tego, czy są one wykonane w jakimkolwiek formacie. Wszelkie materiały wizualne użyte w przekazach reklamowych mają jedynie charakter poglądowy, sprzedawca nie może zagwarantować dokładnego dopasowania rodzaju, modelu lub koloru konkretnego produktu do jego wizualnego wyrazu użytego w przekazie reklamowym. W związku z tym treść tych komunikatów nie może być traktowana przez sprzedającego jako wiążąca oferta zawarcia umowy, biorąc pod uwagę, że taki komunikat nie zawiera istotnych elementów umowy w rozumieniu § 1732 ust. 1 ustawy nr 89/ 2012 Dz.U., Kodeks Cywilny.
Podobna sytuacja (błędne przekazanie danych lub przekazanie danych nieaktualnych) może wystąpić również w przypadku różnych portali rabatowych lub porównywarek cen, których operatorzy nie są partnerami umownymi sprzedawcy. Sprzedawca zawsze podaje dokładne i aktualne ceny na swojej stronie internetowej.
W przypadku komunikatów reklamowych zawierających jakąkolwiek ofertę, sprzedawca zastrzega sobie prawo do jej ograniczenia do czasu wyczerpania zapasów produktów, których dotyczy, lub do ograniczenia możliwości realizacji przez sprzedawcę zgodnie z oferta złożona w rozumieniu przepisów § 1732 ust. 2 ustawy nr 89/2012 Dz.U., Kodeks cywilny.
Również w przypadku tzw. przedsprzedaży (tj. zamówień składanych przez Klienta jeszcze przed wprowadzeniem danego produktu na rynek) ww. utrata przez Sprzedawcę możliwości wykonania oferty zgodnie z ofertą może nastąpić z powodu istotnej i niemożliwej do przewidzenia zmiany okoliczności. Sprzedający nie ponosi ryzyka zmiany okoliczności (tj. istotnej, nieprzewidywalnej i niekontrolowanej zmiany okoliczności, w których została złożona oferta, w tym zmiany kursu walut).
Sprzedawca udostępnia na swojej stronie internetowej dokładne i aktualne oferty cenowe.