Poniższa tabela przedstawia ceny za paczkę, maksymalną wagę paczki i maks. liczba paczek, na które można podzielić przesyłkę według firmy spedycyjnej. Koszt wysyłki naliczany jest za każdą paczkę użytą do wysyłki. Przykład: dla przesyłki o wadze 60 kg do transportu o maks. Jeżeli waga paczki wynosi 40 kg, przesyłka zostanie podzielona na 2 paczki i dla każdej z nich zostanie naliczona cena za paczkę, np. 2 x 109 CZK.
Transport | Cena za opakowanie (CZK z VAT) | Maks. waga opakowania (kg) | Maks. ilość opakowań | Maks. waga całkowita (kg) |
---|---|---|---|---|
GLS - transport paczek | 109 | 40 | 3 | 120 |
Poczta Czeska - Paczka Do ruky | 109 | 50 | 2 | 100 |
Poczta Czeska - Paczka Na pocztę | 109 | 30 | 4 | 120 |
Poczta Czeska - Balíkovna | 75 | 20 | 4 | 80 |
Konto oszczędnościowe | 79 | 15 | 4 | 60 |
Punkt dostawy - FLOMAT | za darmo | - | - | - |
Poniższa tabela przedstawia poziomy wagowe, według których obliczana jest cena za przesyłkę paletową według wzoru: waga całkowita przesyłki * cena za kg według poziomu wagowego. Przykład: dla przesyłki o wadze 140 kg zostanie zastosowany poziom wagowy „do 150 kg”, którego cena za kg wynosi 7,865; wynikowa cena wynosi zatem 140 x 7,865 CZK.
Minimalna cena za transport palet wynosi 500 CZK z VAT.
Waga do (kg) | 50 | 75 | 100 | 150 | 200 | 300 | 500 | dalej |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cena za kg (CZK z VAT) | 15125 | 13.31 | 10285 | 7865 | 6.05 | 5.445 | 4,84 | 4235 |
Zapłata | Cena £ |
---|---|
Płatność kartą w Internecie | za darmo |
Przelew bankowy - płatność z góry | za darmo |
Pobranie - firma kurierska | 30 CZK |
Gotowe - DPD ParcelShop | 25 CZK |
Gotowe — zapisz | 25 CZK |
Gotowe - FLOMAT | za darmo |
Odbiór niektórych towarów możliwy jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00 pod adresem FLOMAT s.r.o., Provozní 5492/3, 722 00 Ostrava - Třebovice po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym . Odbiór osobisty możliwy jest wyłącznie w przypadku towarów wielkogabarytowych . Przed odebraniem towaru zaczekaj na wiadomość e-mail i SMS z potwierdzeniem! Towar nie zawsze jest gotowy od razu po złożeniu zamówienia. Jeżeli nie odbierzesz towaru w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania wiadomości e-mail i SMS, skontaktuje się z Tobą nasz pracownik. Jeśli wiesz, że nie będziesz mógł odebrać towaru w tym terminie, skontaktuj się z nami.
Przesyłka jest zazwyczaj dostarczana następnego dnia roboczego po jej wysłaniu (o wysłaniu przesyłki zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em z naszego sklepu internetowego) do wybranego przez Ciebie miejsca odbioru, gdzie będzie czekać na odbiór. Możesz wybrać opcję Depozytu podczas składania zamówienia, wówczas podamy Ci także adres i godziny otwarcia. Gdy tylko towar będzie gotowy do odbioru osobistego w Uložence, zostaniesz o tym poinformowany e-mailem i SMS-em bezpośrednio od Uloženki . Następnie przesyłka zostanie przechowana w magazynie przez 3 dni robocze, po czym zostanie do nas odesłana. Jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł odebrać towaru w tym terminie, skontaktuj się z nami, a postaramy się wydłużyć czas odbioru. Przed odebraniem towaru, poczekaj na wiadomość e-mail i SMS z potwierdzeniem bezpośrednio od Uloženki ! Towar nie zawsze jest gotowy od razu po złożeniu zamówienia.
Ponieważ Uloženka ma ograniczone wymiary przesyłki do 80 x 60 x 42 cm i wagę do 20 kg, zastrzegamy sobie prawo do zmiany sposobu transportu. Oczywiście skonsultujemy z Tobą zmianę telefonicznie lub mailowo.
Więcej informacji i np. zdjęcia poszczególnych Ulozenek można znaleźć na stronie www.ulozenka.cz .
Przesyłka jest zazwyczaj dostarczana następnego dnia roboczego po jej wysłaniu (o wysłaniu przesyłki zostaniesz poinformowany za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz wiadomości SMS z naszego sklepu internetowego) do wybranego przez Ciebie punktu partnerskiego Uloženka, gdzie będzie oczekiwać na odbiór. Podczas składania zamówienia możesz wybrać placówkę partnerską Uloženka. Pokażemy Ci także adres i godziny otwarcia. Gdy towar będzie gotowy do odbioru osobistego, zostaną Państwo o tym poinformowani e-mailem i SMS-em bezpośrednio od firmy Uloženka . Następnie przesyłka zostanie przechowana w magazynie przez 3 dni robocze, po czym zostanie do nas odesłana. Jeżeli wiesz, że nie będziesz mógł odebrać towaru w tym terminie, skontaktuj się z nami, a postaramy się wydłużyć czas odbioru. Przed odebraniem towaru, poczekaj na wiadomość e-mail i SMS z potwierdzeniem bezpośrednio od Uloženki ! Towar nie zawsze jest gotowy od razu po złożeniu zamówienia.
Ponieważ Uloženka ma ograniczone wymiary przesyłki do 80 x 60 x 42 cm i wagę do 20 kg, zastrzegamy sobie prawo do zmiany sposobu transportu. Oczywiście skonsultujemy z Tobą zmianę telefonicznie lub mailowo.
Więcej informacji o poszczególnych lokalizacjach partnerskich Ulozenki można znaleźć na stronie www.ulozenka.cz .
Paczka zostanie dostarczona następnego dnia roboczego po złożeniu (o złożeniu zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em z naszego e-sklepu) do wybranego przez Ciebie oddziału Poczty Czeskiej, gdzie będzie oczekiwała na odbiór. Oddział wybierasz podczas wypełniania zamówienia, wpisując w wyszukiwarkę dzielnicę lub kod pocztowy. Gdy tylko towar będzie gotowy w oddziale, Česká pošta wyśle Ci wiadomość SMS i e-mail, że możesz odebrać paczkę. Przed odebraniem towaru poczekaj na wiadomość e-mail i SMS z potwierdzeniem bezpośrednio z Poczty Czeskiej ! Towar nie zawsze jest gotowy od razu po złożeniu zamówienia.
Paczka zostanie dostarczona do Ciebie następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres. W dniu złożenia (o złożeniu zostaniesz poinformowany e-mailem i SMS-em z naszego e-sklepu) możesz zmienić termin dostawy i adres wysyłki pod tym adresem . Poczta Czeska poinformuje Cię SMS-em i e-mailem, kiedy paczka zostanie dostarczona.
W przypadku, gdy pomimo wszelkich starań o doręczenie przesyłki, próba doręczenia nie powiedzie się, przesyłka jest składowana w najbliższym oddziale pocztowym składowania. O przechowaniu przesyłki zostaniesz poinformowany papierowym powiadomieniem w skrzynce pocztowej oraz wiadomością SMS lub e-mail. Paczka będzie przechowywana w najbliższym urzędzie pocztowym przez 7 dni kalendarzowych, zanim zostanie do nas odesłana. Możesz jednak poprosić pocztę o ponowne doręczenie przesyłki w określonym dniu lub o przedłużenie okresu przechowywania. Więcej informacji można znaleźć na stronie Poczty Czeskiej pod tym adresem .
Współpracujemy z dwiema prywatnymi firmami transportowymi Geis Parcel CZ sro i PPL CZ sro Przewoźnika wybieramy na podstawie gabarytów i wagi towaru, czasu dostawy oraz formy płatności.
GEIS dostarczy przesyłki pod wskazany adres w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00. Zaletą GEIS jest to, że kierowca poinformuje Cię o przybliżonym czasie dostawy telefonicznie lub SMS-em. Ile razy w ogóle można negocjować z kierowcą indywidualnie. Nie jest to jednak jego obowiązkiem! Możesz zapłacić u kierowcy GEIS gotówką lub kartą kredytową, jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze towaru. Jeśli kierowca nie będzie mógł Cię dogonić, spróbuje dostarczyć paczkę w innym terminie. W międzyczasie i później paczka jest przez pewien czas przechowywana w najbliższym magazynie, zanim zostanie odesłana do nas.
PPL dostarczy przesyłki pod wskazany adres w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00. Zaletą PPL jest to, że kierowca poinformuje Cię o przybliżonym czasie dostawy telefonicznie lub SMS-em. Ile razy w ogóle można negocjować z kierowcą indywidualnie. Nie jest to jednak jego obowiązkiem! U kierowcy PPL możesz zapłacić gotówką lub kartą kredytową, jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze towaru. Jeśli kierowca nie będzie mógł Cię dogonić, spróbuje dostarczyć paczkę w innym terminie. W międzyczasie i później paczka jest przez pewien czas przechowywana w najbliższym magazynie, zanim zostanie odesłana do nas. PPL oferuje możliwość dostawy towaru w godzinach wieczornych od 17:00 do 21:00. Ta usługa jest świadczona tylko dla dostawy do osoby prywatnej i tylko dla wybranych kodów pocztowych, których wykaz można znaleźć pod tym adresem .
W trakcie składania zamówienia zaproponujemy Ci dostępne metody dostawy. Jednak nie wszystkie metody dostawy mogą być dostępne dla konkretnego zamówienia. Jeśli mamy do czynienia z bardzo dużymi lub bardzo ciężkimi towarami, np. maty stajni na trzech paletach, nasz pracownik może się z Państwem skontaktować w sprawie transportu indywidualnego. W takim przypadku cena wysyłki może różnić się od podanej podczas składania zamówienia.
Może się również zdarzyć, że po wysłaniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i zaproponuje inny, zwykle bardziej odpowiedni sposób transportu.
Cena i sposób transportu ustalane są indywidualnie w przypadku przekroczenia poniższych wymiarów lub wagi:
Wymiary | Długość | Suma obwodu i długości | Waga | |
---|---|---|---|---|
Odbiór osobisty - Bilet wpłaty | - | maks. 1m | maks. 1,75 mln | maks. 20 kilogramów |
Odbiór osobisty - List wpłaty - DPD ParcelShop | - | maks. 1m | maks. 1,75 mln | maks. 20 kilogramów |
Poczta Czeska | - | maks. 1,8 mln | maks. 2,4 mln | maks. 50kg |
GEIS | szerokość 0,8 m x wysokość 0,6 m x długość 2 m | maks. 2m | maks. 3m | maks. 50kg |
PPL | szerokość 0,6 m x wysokość 0,6 m x długość 1,2 m | maks. 1,2 mln | maks. 3,6 mln | maks. 31,5 kg |
Nie ma możliwości sprawdzenia funkcjonalności produktu przy odbiorze przesyłki od przewoźnika.
Odbierając przesyłkę od przewoźnika, dokładnie sprawdź paczkę i zawartość przesyłki, najlepiej w obecności kierowcy. Jeśli opakowanie lub zawartość przesyłki są uszkodzone, nie odbieraj towaru! Jeżeli nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przesyłki przy dostawie w obecności kierowcy, należy to zrobić jak najszybciej w domu lub w firmie. Jeżeli stwierdzisz uszkodzenie przesyłki dopiero po jej odebraniu od przewoźnika, poinformuj nas o tym niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 48 godzin. Jednocześnie zgłoś szkodę przewoźnikowi.
Datę znajdziesz w szczegółach produktu. Z reguły terminy dostaw są krótsze, ale dla pewności zachowujemy margines czasu. W przypadku wydłużenia terminu dostawy nasi pracownicy zawsze się z Państwem skontaktują.
Po skompletowaniu zamówienia zostaniesz przekierowany do bramki płatności, gdzie dokonasz płatności wybraną przez siebie kartą płatniczą. Po udanej płatności zostaniesz przekierowany z powrotem do e-sklepu, gdzie pokażemy Ci potwierdzenie. Płatność kartą za pośrednictwem bramki płatniczej GP webpay to jeden z najszybszych sposobów zapłaty za towar, a tym samym przyspieszenia realizacji zamówienia. Możesz zapłacić kartą płatniczą MasterCard, VISA lub Diners Club.
Przy tej formie płatności fakturę zaliczkową wystawiamy automatycznie po wysłaniu zamówienia.
Jeśli podczas procesu płatności wystąpi błąd i nie jesteś pewien, czy płatność została wykonana prawidłowo, skontaktuj się z nami. Zweryfikujemy płatność i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
Jeżeli w koszyku wybierzesz płatność klasycznym przelewem bankowym, po wysłaniu zamówienia zostaną wyświetlone dane wymagane do przelewu (numer rachunku i symbol zmienny). Informacje te prześlemy również na Twój adres e-mail natychmiast po otrzymaniu zamówienia za pośrednictwem naszego automatycznego systemu. Poczekaj na potwierdzenie zamówienia przez naszego pracownika, a następnie dokonaj płatności na nasze konto bankowe. Sprawdź zmienny symbol przed wysłaniem płatności! Jeśli zostanie wpisany błędnie, zamówienie nie zostanie do nas dopasowane, a czas realizacji może się wydłużyć!
Przy tej formie płatności fakturę zaliczkową wystawiamy automatycznie po wysłaniu zamówienia.
Przy płatności przelewem na termin dostawy może mieć wpływ data wpłaty (towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie).
Możesz zapłacić gotówką podczas osobistego odbioru towaru w naszym punkcie dostaw pod adresem FLOMAT s.r.o., Provozní 5492/3, 722 00 Ostrava - Třebovice w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00.
Możesz zapłacić gotówką przy odbiorze towaru osobiście w oddziale Uloženky.
Możesz zapłacić gotówką przy osobistym odbiorze towaru w partnerskim oddziale Uloženky.
Możesz zapłacić gotówką przy osobistym odbiorze towaru na poczcie czeskiej.
Płatność za pobraniem gwarantuje jedną z najszybszych metod dostawy, ponieważ nie czekamy np. na wykonanie przelewu, ale jeśli mamy towar na stanie, wysyłamy natychmiast.
Za towar płacisz gotówką w momencie odbioru paczki przez kierowcę. Aby przyspieszyć doręczenie przesyłki, przygotuj wymaganą ilość, najlepiej dokładnie. Niektórzy przewoźnicy umożliwiają również płatność kartą kredytową, ale odradzamy poleganie na tej opcji. Nie wszyscy kierowcy są wyposażeni w terminal płatniczy.
Jeśli podczas składania zamówienia wybrałeś płatność przelewem bankowym lub kartą kredytową, faktura zaliczkowa zostanie wystawiona automatycznie.
Faktura (dokument podatkowy) jest częścią przesyłki. Jeśli faktura nie znajduje się w przesyłce, może przyjść do Ciebie pocztą w ciągu kilku następnych dni po otrzymaniu towaru. Jeśli faktura nie dotrze pocztą, skontaktuj się z nami, a wyślemy ją ponownie. Istnieje również możliwość wysłania faktury pocztą elektroniczną, tj. e-mailem.